Hotel Hygienics

Nieuw bij Berghotel Amersfoort: Hotel Hygienics
Dé 7 huisgewoontes voor een veilige en hygiënische omgeving in en om het Berghotel in het ‘nieuwe normaal’.

Amersfoort, 22 april 2020 – De Hospitality Branche ziet uit naar een heropening in het Nieuwe Normaal. Het kabinet geeft in de persconferentie van dinsdag 21 april aan dat de horeca tot en met 20 mei gesloten zal blijven. Het Bergteam heeft de afgelopen weken benut en er is een nauwkeurig plan bedacht om voor iedere gast een veilige en hygiënische omgeving te creëren vanaf het moment dat wij onze deuren weer voorzichtig mogen openen. Zo worden in het gehele hotel de maatregelen van het RIVM te allen tijde zorgvuldig opgevolgd en nageleefd. Onder de naam Hotel Hygienics introduceert het hotel in de warmste huiskamer van Amersfoort de 7 huisgewoontes voor een veilige en hygiënische omgeving.

Hotel Hygienics

Zodra de horeca in Nederland voorzichtig weer in bedrijf mag, zullen normen en waarden blijvend veranderen en mensen bewuster omgaan met hygiëne. De anderhalve-meter-samenleving vraagt om aanpassingen, in mindset en praktische zin. “Wij hebben de afgelopen periode gebruikt om een hygiëne formule te ontwikkelen. De Hotel Hygienics is een hygiëneformule die volledig aansluit op de geldende RIVM-maatregelen en waarmee we zorg dragen voor een veilige en hygiënische omgeving”, aldus Mariska Lourens en Mark van Rooijen, Directie Berghotel Amersfoort. “Zo is het hele Berghotel ingericht op de 1,5 meter norm, is de routing aangepast conform ‘altijd rechts is always right’, desinfecteren we contactpunten voor onze gasten en medewerkers en hebben we aanpassingen gedaan in ons culinaire assortiment en de manier van presenteren/serveren. Onze Hotel Hygienics Managers houden alles nauwlettend in de gaten, adviseren medewerkers en gasten in het hotel en doen een beroep op ieders solidariteit om samen zorg te dragen voor een fijne, hygiënische omgeving. Onze gasten kunnen er dus op vertrouwen dat hun diner, overnachting en zakelijke bijeenkomst tot in detail worden geregeld met ieders veiligheid als onze eerste prioriteit. Zo kunnen we straks, wanneer de samenleving er weer klaar voor is, onze gasten verwelkomen in het ‘nieuwe normaal’ van de warmste huiskamer van Amersfoort, vanzelfsprekend met de klassieke gastvrijheid die u van ons gewend bent.”

Berghotel Amersfoort is al 117 jaar de warmste huiskamer van Amersfoort, waar klassieke gastvrijheid hoog in het vaandel staat.

Uw mening en ideeën zijn erg belangrijk voor ons.
Wij vernemen dan ook graag uw vragen en suggesties!
U kunt ons hierover e-mailen of bellen. Let’s keep in touch!