Hotel Hygienics

7 huisgewoontes voor een veilige en hygiënische omgeving

Onze Hygiëne Formule

Toen de eerste piek van de corona verspreiding tot het niveau gedaald is dat Nederland voorzichtig weer in bedrijf mocht gaan, vanaf 1 juni 2020, zijn we met z’n allen op zoek gegaan naar ‘het nieuwe normaal’. Onze normen en waarden zullen blijvend veranderen en we zullen bewuster om (dienen te) gaan met hygiëne en ‘de anderhalve meter samenleving’ vraagt om aanpassingen, in onze mindset en in praktische zin.

Daarom hebben wij de Hotel Hygienics geïntroduceerd; onze hygiëne formule die volledig aansluit op de geldende RIVM maatregelen en waarmee we zorg dragen voor een veilige en hygiënische omgeving. Zo zijn onze locatie én service inmiddels ingericht op de 1,5 meter norm, is de routing aangepast conform ‘altijd rechts is always right’, desinfecteren we contactpunten de hele dag door en hebben we aanpassingen gedaan in ons culinair assortiment. Onze Hygienics Manager houdt alles nauwlettend in de gaten, adviseert medewerkers en gasten en doet een beroep op ieders verantwoordelijkheid om samen zorg te dragen voor een fijne, hygiënische omgeving.

Waarom?

•  Onze klassieke gastvrijheid in het ‘Nieuwe Normaal’
•  Onbezorgd genieten in een veilige en hygiënische omgeving
•  Ontvangst en verblijf op basis van RIVM maatregelen

Helpt u ook mee met het doorontwikkelen van onze Hotel Hygienics?

Deel uw tips en/of ideeën via onderstaande button!

Tips / informatie delen

De 7 huisgewoontes

Onze uitgangspunten & beloftes

1. Afstand
Het hotel en onze persoonlijke service is ingericht op de 1,5 meter social distancing norm. Op sommige plekken hebben we daardoor restricties moeten invoeren.

2. Rechts
Bij het Berghotel geldt ‘Altijd rechts is always right’. Door altijd rechts te lopen houden we rekening met 1,5 m afstand.

3. Routing
De routing in ons hotel is aangepast en we spreiden aankomst-, pauze- en vertrekmomenten, zodat we zoveel mogelijk voorkomen dat gasten elkaar kruisen.

4. Contact
De hele dag door desinfecteren wij alle contactpunten in het hotel. Tevens adviseren we gasten gebruik te maken van tissues bij het openen van deuren en het aanraken van displays en stellen we desinfecterende hand gel beschikbaar op verschillende plekken.

5. Culinair
We hebben aanpassingen gedaan in onze brasserie en de manier van presenteren/serveren, zodat onze gasten hier op een veilige manier van onze culinaire kaart kunnen genieten.

6. Communicatie
We communiceren, adviseren en inspireren pro-actief, zowel in het hotel (contactloos) als online op onze website en via social media.

7. Controle
Onze Hotel Hygienics Manager houdt alles nauwlettend in de gaten, adviseert medewerkers en gasten en doet een beroep op ieders verantwoordelijkheid om samen zorg te dragen voor een fijne, hygiënische omgeving.

Protocol KHN
Log in op KHN om het protocol van KHN t.a.v. horeca/meetings in de gaten te houden. Deze zal continu geupdate worden. Huidige protocol dd. 11-5 is nog zonder specificatie aantal pers. voor zalen locaties.
www.mijn.khn.nl/inloggen

Onze Hygiëne Formule

Bij het Berghotel is dagelijks één van onze vele Hotel Hygienics Managers aanwezig om alle maatregelen nauwlettend in de gaten te houden. De Hotel Hygienics Manager adviseert daarnaast medewerkers en gasten en doet een beroep op ieders solidariteit om samen zorg te dragen voor een fijne, hygiënische omgeving. Bij binnenkomst op onze locatie, ziet u bij de receptie wie de Hotel Hygienics Manager van de dag is.

Wilt u meer weten over onze Hotel Hygienics Formule? Neem dan gerust contact met ons op!

033 – 422 4222

Kirsten
Guest Relations Manager

Celinde
Supervisor Bediening

Maureen
Supervisor Front Office & Back Office

Mirthe
Marketing Manager

Miriam
Supervisor Bediening