Vergaderfaciliteiten

Organiseert u een zakelijke bijeenkomst in Amersfoort? Bij het Berghotel bent u aan het juiste adres! Hier geven we in een handomdraai de perfecte invulling aan uw bijeenkomst.

De 16 multifunctionele ruimtes zijn van alle gemakken voorzien. Uw ruimte kan in diverse opstellingen worden klaar gezet. Zie het schema aan de rechterzijde voor uw mogelijkheden. Uiteraard kunt u hier uw persoonlijke wensen op toepassen. Natuurlijk voorzien wij in de materialen die u nodig heeft. Er liggen notitieblokken en schrijfgerei voor uw gasten klaar. De meeting kit met alle bureau artikelen staat klaar evenals de beamer en de flip over. Heeft u een laptop, microfoon of televisiescherm nodig? Al uw AVG-wensen kunnen worden gerealiseerd. Uw gastheer of gastvrouw is u van dienst gedurende uw bijeenkomst. Hij/zij is uw aanspreekpunt en zorgt ervoor dat uw bijeenkomst op rolletjes verloopt. Wat uw wensen of behoeften ook zijn, het Bergteam doet alles om uw bijeenkomst tot een succes te maken: kwaliteit gegarandeerd.

Offerte aanvragen

Neem contact op met Kirsten en Maureen om uw bijeenkomst te organiseren. Zij stellen een passende offerte op en denken graag mee om uw bijeenkomst te laten slagen. U kunt een offerte aanvragen door te bellen naar 033 – 422 42 22, te mailen naar reserveringen@bestwesternamersfoort.nl of via het offerteformulier.

Vraag uw offerte aan